Hvordan logger jeg ind med MitID?

Du skal bruge MitID, når du logger ind på Min Side - uanset om du er privat, erhverv eller administrator.

Sådan logger du ind som privatkunde

Første gang du logger ind på Min Side

Når du logger ind første gang, skal du anvende dit MitID og identificere dig med enten dit kundenummer eller CPR-nummer, så vi kan finde dig i vores kundesystem.

Du finder dit kundenummer på din regning, i BS-oversigten i netbanken eller i det velkomstbrev, som du modtag, da du registrerede dig på din nye adresse.

Kun én i husstanden kan logge ind

Du skal være registreret som kunde (med navn) i vores kundesystem for at kunne logge ind med MitID. Vi kan desværre pt. kun registrere én kunde på kundeforholdet.Kan du ikke logge ind med MitID, kan det derfor skyldes, at det er din ægtefælle/samboende, der er registreret på kundeforholdet i vores system. Tjek evt. om din ægtefælle/samboende kan logge ind med MitID. 

Er du ikke registreret på kundeforholdet, men ønsker direkte adgang til Min Side, kræver det, at du bliver registreret på kundeforholdet. Kundeservice kan hjælpe dig med at finde ud af, om du er registreret på kundeforholdet. 

Sådan logger du ind som erhvervskunde

Din virksomheds medarbejdere og evt. samarbejdspartnere (fx en ekstern administrator) skal være oprettet på jeres MitID Erhverv for at kunne handle digitalt på vegne af cvr-nummeret.

Sådan logger du ind som administrator

Du skal som administrator også være oprettet på virksomhedens MitID Erhverv for at kunne handle digitalt på vegne af cvr-nummeret. Er du ikke allerede oprettet på virksomhedens MitID Erhverv, skal du kontakte virksomheden, som du arbejder for.

Læs mere om MitID Erhverv hos Digitaliseringsstyrelsen

Chat
Chat
Kundeservice
Kundeservice
Adgang for alle
Adgang for alle
Scroll til toppen
Scroll til toppen